حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

جابجایی یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

یکی از متداول ترین سوالاتی که هنگام اسباب کشی بسیار در ذهن افراد ایجاد می شود، این است که چطور یخچال را برای اسباب کشی آماده و بسته بندی کنیم. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه بسته بندی ‌و جابجایی یخچال ساید بای ساید به هنگام  اسباب کشی آشنا کنیم.

مراحل صحیح بسته بندی یخچال ساید بای ساید

یخچال ها جز یکی از اصلی ترین و نفیس ترین وسایل در هر منزلی به شمار می آیند. به همین دلیل در هنگام آسباب کشی باید به یک سری نکات مهم و ارزشمند توجه داشته باشید تا یخچال شما هیچ گونه آسیب و لطمه ای نبیند. در ادامه به بررسی مراحل و نحوه جابجایی یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی خواهیم پرداخت.

خالی کردن یخچال: اولین کاری که شما قبل از اسباب کشی باید انجام دهید این است که یخچال خود را همانند روز اول خالی کنید به طوری که هیچ گونه غذا و یا میوه ای داخل یخچال نباشد، زیرا در طول اسباب کشی یخچال شما برای چندین ساعت خاموش خواهد بود و خالی نکردن یخچال معمولا یک کار اشتباه و غیر عقلانی می باشد. همچنین علاوه بر خالی کردن یخچال باید تمامی قفسه ها را از داخل یخچال بیرون بیاورید و هرکدام از آن ها را به طور جداگانه بسته بندی کنید. برای این کار می توانید از سلفون استفاده نمایید. به این صورت که هریک از قفسه ها را داخل سلفون قرار داده و در یک گوشه نگه دارید. این کار سبب می شود تا هنگام اسباب کشی بر روی قفسه های یخچال شما هیچ گونه خط و خشی ایجاد نشود.

بسته بندی در یخچال: یکی از ویژگی های خوب یخچال ساید بای ساید این است که می توان در های آن را به هنگام اسباب کشی و یا هرکار دیگری، جدا نمود. این مورد فقط شامل در های ساید بای ساید می شود و برای یخچال های دیگر نمی توان این کار را انجام داد. در های یخچال ساید بای ساید را بایستی به کمک پیچ گوشتی از یخچال جدا کنید و آن ها را به طور جداگانه با نایلون حبابدار  بسته بندی نمایید. با این کار هم وزن یخچال بسیار کم می شود و هم به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید و هم اینکه در طول اسباب کشی هیچ گونه آسیبی به در های یخچال وارد نمی شود. توجه داشته باشید که در های یخچال را با استفاده از چیز های مطمئن بسته بندی کنید. می توانید در های یخچال را درون محفظه، کارتن اسباب کشی خالی قرار دهید.

جابجایی یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

بسته بندی یخچال: در بسته بندی یخچال ساید بای ساید باید توجه و دقت بالایی داشته باشید زیرا در صورتی که این نوع وسیله گرانبها را به صورت اشتباه بسته بندی و حمل نمایید ممکن است مشکلات بسیار متعددی برای یخچال شما به وجود آید که مطمعنا از نظر اقتصادی به ضرر شما خواهد بود. برای این کار بهتر است که یخچال را داخل کارتن اصلی اش قرار دهید. اما اگر کارتن اصلی یخچال دم دست شما نمی باشد می توانید از پلاستیک های حباب دار و یا فوم های بزرگ استفاده نمایید. تا در طول جابجایی مشکلی برای یخچال شما پیش نیاید.

پس از بسته بندی یخچال یک پتو یا پارچه ی نازک دور یخچال بکشید و آن را با طناب محکم کنید. در نظر داشته باشید که طناب را به آرامی دور یخچال ببندید، تا به یخچال شما فشار وارد نشود. سپس  می توانید با خیال راحت یخچال خود را حمل نمایید. اما در رابطه با حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید نکات بسیار مهمی نیز وجود دارند که باید جهت جابجایی یخچال آن ها را رعایت نمایید. در ادامه به بررسی این نکات مهم خواهیم پرداخت.

نکات مهم در حمل و جابجایی یخچال

پس از اینکه یخچال خود را به صورت صحیح و مطمئن بسته بندی کردید می توانید آن را حمل و به مقصد مورد نظر منتقل نمایید. مهم ترین بخش این داستان حمل صحیح و جابجایی درست یخچال می باشد. اولین گام در جهت حمل یخچال ساید بای ساید این است که از چرخ دستی مخصوص اسباب کشی استفاده نمایید. با این کار وزن یخچال بر دوش شما قرار نمی گیرد و احتمال لیز خوردن و یا افتادن یخچال به کمترین حد ممکن می رسد.

جابجایی یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

برای این کار باید چرخ دستی را به صورت صحیح زیر یخچال قرار دهید و به آرامی آن را حرکت دهید. جهت استفاده از چرخ دستی برای جابجایی یخچال ساید بای ساید به دو نفر نیاز می باشد. به این صورت که یک نفر چرخ را عقب عقب ببرد و فرد دیگر چرخ را به جلو هُل دهد. استفاده از چرخ دستی درست است که یک روش کاملا مطمئن و بیخطر است اما در این روش نیز باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، مثلا فردی که چرخ دستی را به جلو هل می دهد باید بسیار مراقب باشد که یخچال کج نشود و یا اینکه با زمین برخورد نکند، به اصطلاح باید چرخ دستی و یخچال را به خوبی کنترل کنید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود. به یاد داشته باشید که یخچال حتما باید به صورت عمودی جابه جا شود.

در هنگام منتقل نمودن یخچال به ماشین بار بری هرگز این کار را به صورت تنهایی انجام ندهید. زیرا یخچال ساید بای ساید از وزن بالایی برخوردار است و ممکن است در این صورت شما نتوانید یخچال را به درستی به ماشین باربری منتقل کنید و مشکلات زیادی برای شما به وجود آید. پس حتما در جا به جایی این نوع یخچال از افراد دیگر کمک بگیرید و مراقب باشید که بدنه یخچال با ماشین برخورد نکند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی و نقد بسته بندی و جابه جایی صحیح یخچال ساید بای ساید در هنگام اسباب کشی پرداختیم. اسباب کشی یکی از کارهای بسیار دشوار می باشد به همین دلیل در این کار باید بسیار دقت و توجه بالایی داشته باشید. با استفاده از اطلاعاتی که در این مقاله به شرح آن ها پرداختیم مطمئنا می توانید یخچال ساید بای ساید خود را به صورت کاملا مطمئن و به دور از هرگونه دردسر و دشواری بسته بندی، و به مقصد مورد نظر منتقل نمایید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    6 − دو =

    دسته بندی محصولات