نحوه بسته بندی رختخواب در اسباب کشی

نحوه بسته بندی رختخواب در اسباب کشی

 رخت خواب وسایل خواب همچون تشک ملحفه بالش و پتو از وسایلی هستند که در حین اسباب کشی به بسته بندی ویژه نیاز دارند. به طور معمول و در زمان قدیم مردم از بقچه و بقچه کردن برای جابجایی رختخواب استفاده می‌کردند. بسته بندی رختخواب و وسایل خواب مانند تشک ملحفه و بالش را به هیچ وجه  دست کم نگیرید چرا که می‌تواند خیلی سنگین باشد. برای بسته بندی رختخواب باید اول  پتو و تشک را به صورت حرفه‌ای جمع کنید و سپس با  کاور و کیف های زیپ دار رختخواب های  خود را بسته بندی کنید‌ ما در این مقاله در مورد بسته بندی رختخواب صحبت می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بسته بندی رختخواب در اسباب کشی 

در گذشته از پارچه و ملحفه برای بسته بندی کردن رختخواب ها استفاده می شد تا بالش و پتو و تشک را درون آن به پیچند و در نهایت آنها را یکدیگر های گره بزنند. اما امروزه از کاورهای رختخواب برای اسباب کشی استفاده می‌کنند که دشواری های گذشته را ندارند یکی از جدیدترین و بهترین روش های بسته بندی رختخواب استفاده از کاور و قرار دادن رختخواب در آن می باشد.

اگر اسباب کشی دارید و نمیدانید کارتن اسباب کشی و نایلون حبابدار را از کجا تهیه کنید میتوانید از سایت ما دیدن کنید.

کاور در اندازه های مختلف با پارچه های بگ‌،کمد نظم دهنده و غیره وجود دارند. یکی دیگر از مواردی که برای بسته بندی رختخواب در اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرد کیف های زیپ دار است. با استفاده از این کیف ها که در ابعاد و طرح های مختلف وجود دارند شما می توانید رختخواب های خود را در درون این کیف قرار دهید و زیپ آن را ببندید و دیگر از سلامت رختخواب های خود مطمئن شوید. در ادامه مقاله در مورد بسته بندی انواع وسایل رختخواب  در اسباب کشی صحبت میکنیم :

نحوه بسته بندی رختخواب در اسباب کشی

بسته بندی پتو در اسباب کشی

 ملحفه، بالش و پتو را در کیسه های پلاستیکی قرار دهید در این صورت می توانید هر بسته را در اتاق مورد نظر قرار دهید و علاوه بر این می توانید آن را در گوشه و کنار کامیون قرار دهید. برای اطمینان از مقاوم بودن کیف ها، استفاده از کیسه های زیپ داره مقاوم که از مواد ضخیم درست شده‌اند توصیه می شود.

نحوه باز و بسته کردن و بسته بندی تخت خواب در اسباب کشی 

 برای باز و بسته کردن تخت میتوانید از نیروهای باربری هم کمک بگیرید اگر خودتان می خواهید تخت خواب خود را باز و بسته نماید، کار چندان سختی نیست فقط کافی است با پیچ گوشتی پیچ های آن را با کنید و با حوصله هر قسمت آن را جدا نمایید.

نحوه بسته بندی تشک دو نفره در اسباب کشی

 یکی از چالش‌های اسباب کشی حمل تشک ها و خوشخواب های دونفره است؛این تشک ها حجم بالایی دارد و به سختی جابجا می شوند. حتی ممکن است هنگام جابجایی روی زمین کشیده شوند، لذا بهتر است تشک دو نفره را با استفاده از ساک های مخصوص جابجا نمایید و در ابتدا دور تشک ضربه گیر های  حبابدار بپیچید و سپس روی آن سلفون بکشید تا از کثیف شدن آن جلوگیری نمایید.

کاور مخصوص رختخواب

 در انتخاب و خرید کاور یا ساک و کیف های مخصوص برای بسته بندی رختخواب، دقت لازم را به خرج دهید بهتر است کاوری را خریداری کنید که چند لایه می باشد و در هنگام جابجایی و حمل و نقل پاره نشود و آسیب نبیند. بهتر است لایه داخلی این کاورها  از پشم شیشه باشد که از رختخواب شما به خوبی محافظت نماید. دقت کنید که زیپ ساک و کاور جنس خوبی داشته باشد.

برخی از کیف های زیپ دار اگر زیپ آنها مقاومت خوبی نداشته باشد در هنگام جابجایی و حمل و نقل باز می شود و به رختخواب شما آسیب وارد می کند. بهتر است که کاور و کیف رختخواب شما دسته دار باشد زیرا اغلب این رختخواب تا بسیار سنگین هستند.

نحوه بسته بندی رختخواب در اسباب کشی

وکیوم کردن کیسه نگهداری رختخواب

 اگر از کیسه برای بسته بندی رختخواب استفاده می کنید بهتر است که از بازار پک های وکیوم را خریداری کنید، با استفاده از این وکیوم ها می توانید حجم وسایل خود را پایین بیاورید و با کم شدن حجم می توانید رختخواب ها را به راحتی جابجا نمایید. اگر از کیسه های معمولی برای بسته بندی استفاده می کنید می توانید با استفاده از مکش جاروبرقی کیسه خود را وکیوم کنید و حجم بسته را کاهش دهید.

نکته مهم برای بسته بندی رختخواب

  • حتماً پیش از بسته بندی چسب پهن تهیه کنید‌.
  • حتماً ملحفه های بزرگ را برای بسته بندی کنار بگذارید. برای بسته بندی تشک های دونفره از طناب استفاده کنید. ضربه گیرهای حبابدار و نایلون های ضخیم را تهیه نمایید.
  • هنگام بسته بندی رختخواب ها از همه افراد خانواده بخواهید به شما کمک کنند: هر یک از اعضای خانواده می توانند وسایل اتاق خواب خود را بسته بندی نمایند و این باعث کاهش صرف زمان برای بسته بندی وسایل خانه میشود. تمام وسایلی که برای بسته بندی نیاز است از قبل تهیه کنید و در اختیار اعضای خانواده بدهید تا وسایل خود را بسته بندی نمایند.
  • هنگام استفاده از ساک زیپ دار حتماً زیبپ آنها را چک کنید که سالم و مقاوم باشد.
  • برای حمل و نقل وسایل خود از شرکت های باربری مطمئن  کمک بگیرید.
  • علاوه بر این شما می توانید بسته بندی‌و حمل  تمام لوازم خود را به شرکت های باربری بسپارید. اما توصیه می‌شود که برخی از وسایل را تا حد امکان خودتان بسته بندی کنید که در این صورت خیالتان از بابت سلامت آنها راحت است.
  • هر یک از اعضای خانواده بر روی ساک لوازم رختخواب خود، نام خود را بنویسند تا در هنگام انتقال به منزل جدید به راحتی بتوانید هر یک از  وسایل را در اتاق مخصوص قرار دهید و در زمان خود برای چیدمان خانه صرفه‌جویی نمایید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش + 10 =

    دسته بندی محصولات